Palokuntaveteraanien syyspäivät 3.-4.9. Sysmässä

Hämeen Pelastusliiton palokuntaveteraanien syyspäivät järjestetäänkin tiistaista keskiviikkoon 3.–4. syyskuuta 2024 Sysmässä. Kutsuun tästä.

Hämeen Pelastusliiton veteraanitoiminta on kaikille palokuntalaisveteraaneille avointa toimintaa. Ilmoittamalla yhteystietonsa HPL:n toimistoon pääsee mukaan tapahtumien postituslistalle. Ohjelmassa on leppoisaa yhdessäoloa sekä jutustelua pientä kisailua unohtamatta.

Majoitus tapahtuu Sysmä Campingin mökeissä. Mukaan kannattaa ottaa myös sään mukaiset ulkoiluvarusteet sekä henkilökohtaiset saunavarusteet.

Osallistumismaksu koko tapahtuma; 85: – /henkilö sis. yöpymisen (1 henkilö mökissä (jos tilaa riittää) 50 € lisämaksu). Osallistumismaksu kahtena päivänä; 70: – / henkilö, ei yöpymistä.

Yhden päivän osallistumismaksut, jos ei yövy:

3.9.2024      40: – /päivä/henkilö

4.9.2024    60: – /päivä/henkilö

Ilmoittautumiset 19.8.2024 mennessä Lyytiin tästä linkistä tai sähköpostilla toimisto@hameenpelastusliitto.fi tai p. 040 172 2612. Lisätietoa ilmoittautumiseen kutsusta.

Samankaltaiset artikkelit