Järjestöjen koulutus

Järjestökoulutus kehittää yhdistystoiminnassa tarpeellisia tietoja ja taitoja. Koulutukset antavat valmiuksia yhdistyksen johtamiseen, taloudenhoitoon, viestintään sekä jäsenasiainhoitoon. Koulutukset perehdyttävät myös yhdistyksen jäsenien toiminnan kehittämiseen ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen.

Tulevat tapahtumat

Koulutustaitojen kehittäminen-kurssi kevät 2024

Hämeen Pelastusliitto järjestää Koulutustaitojen kehittäminen-kurssi Liiton jäsenyhdistyksille 16.3-14.4.2024 ajalla.

Kuvaus kurssista:

Kurssilla käydään läpi ihmisen oppimista ja siihen vaikuttavia asioita…

• Osa koulutuksista on maksullisia ja osa taas ilmaisia. Tämä tarkoittaa, että osallistujan on maksettava osallistumismaksu. Osallistumismaksu vaihtelee koulutuksen sisällöstä ja pituudesta.

Koulutukset

Isompana koulutustapahtumana on jokavuotinen HPL Koulutusviikonloppu Länsi-Suomen Pelastusharjoitusalueella. Koulutus on tarkoitettu Liiton sopimuspalokunnille, pelastuskoirayhdistyksille ja meripelastusseuroille.

Muut koulutukset

• Koulutustaitojen kehittäminen kurssi
  • Toimi oikein paloilmoittimella kurssi
  • Erilaisia räätälöityjä harjoituksia sopimuspalokunnille, mm savusukellus-, tieliikennepelastaminen-, liikennevälinepaloharjoitukset.
  • Ajankohtaisia luentoja ja webinaareja, mm hallitustoiminnasta, vakuutuksista yms.
  • Täydentävät sammutusmenetelmmät meripelastusseuroille
  • ja paljon muuta…