Asuinkiinteistön turvallisuuskurssi 22.11.2023 ja 29.11.2023, Lempäälä

LempäälänIdeapark Ideaparkinkatu 4, Lempäälä, Pirkanmaa, Suomi

Asuinkiinteistön turvallisuuskurssin 1 päivä Kurssin kesto on kaksi iltaa n. 4h/ iltaa klo 17 alkaen. Kurssille tulee ilmoittautua vähintään 3 viikkoa ennen ilmoitettua kurssiajankohtaa. Vahvistus tulee sähköpostilla noin kaksi viikkoa ennen kurssia. Mikäli ilmoittautuneiden määrä jää alle 8 henkilön, kurssia ei järjestetä. Peruuttamatta jääneet poissaolot laskutetaan täysimääräisenä. Lisätietoa TÄSTÄ

Asuinkiinteistön turvallisuuskurssi 22.11.2023 ja 29.11.2023, Lempäälä

LempäälänIdeapark Ideaparkinkatu 4, Lempäälä, Pirkanmaa, Suomi

Asuinkiinteistön turvallisuuskurssin 2 päivä Kurssin kesto on kaksi iltaa n. 4h/ iltaa klo 17 alkaen. Kurssille tulee ilmoittautua vähintään 3 viikkoa ennen ilmoitettua kurssiajankohtaa. Vahvistus tulee sähköpostilla noin kaksi viikkoa ennen kurssia. Mikäli ilmoittautuneiden määrä jää alle 8 henkilön, kurssia ei järjestetä. Peruuttamatta jääneet poissaolot laskutetaan täysimääräisenä. Lisätietoa TÄSTÄ

Naistyötoimikunta 1

Nuoret: Talvileiri 1.-3.3.2024

Talvileiri Kalliopirtin leirikeskuksessa Kärkölässä Talvileirin päällikkö Jarno Potkonen ph.alueohjaaja@hameenpalokuntanuoret.fi

NUORET: Palobandy 23.3.2024

Alustavasti varattu kaksi kenttää: Lahen Energiahalli Oy Ilmarisentie 3 A 15200 Lahti www.energiahalli.com Yhteyshenkilö: Päijät-Hämeen alueohjaaja Jarno Potkonen

Naistyötoimikunta 2.

Tuulos Tuulosentie 1, Hämeenlinna

Paikassa; kauppakeskus Tuulonen. Talossa on parkkihalli ja tänne voi jättää auton parkkiin. Kokoustiloihin parkkihallista. Kahvila Laurell toimittaa kokouskahvit. Huom. Ajankohta aikaistettu eli uusi ajankohta on 6.4. (Päivitetty tiedot 25.1.)