Naistyötoimikunta 1

Asuinkiinteistön turvallisuuskurssi 22.11.2023 ja 29.11.2023, Lempäälä

LempäälänIdeapark Ideaparkinkatu 4, Lempäälä, Pirkanmaa, Suomi

Asuinkiinteistön turvallisuuskurssin 2 päivä Kurssin kesto on kaksi iltaa n. 4h/ iltaa klo 17 alkaen. Kurssille tulee ilmoittautua vähintään 3 viikkoa ennen ilmoitettua kurssiajankohtaa. Vahvistus tulee sähköpostilla noin kaksi viikkoa ennen kurssia. Mikäli ilmoittautuneiden määrä jää alle 8 henkilön, kurssia ei järjestetä. Peruuttamatta jääneet poissaolot laskutetaan täysimääräisenä. Lisätietoa TÄSTÄ

Asuinkiinteistön turvallisuuskurssi 22.11.2023 ja 29.11.2023, Lempäälä

LempäälänIdeapark Ideaparkinkatu 4, Lempäälä, Pirkanmaa, Suomi

Asuinkiinteistön turvallisuuskurssin 1 päivä Kurssin kesto on kaksi iltaa n. 4h/ iltaa klo 17 alkaen. Kurssille tulee ilmoittautua vähintään 3 viikkoa ennen ilmoitettua kurssiajankohtaa. Vahvistus tulee sähköpostilla noin kaksi viikkoa ennen kurssia. Mikäli ilmoittautuneiden määrä jää alle 8 henkilön, kurssia ei järjestetä. Peruuttamatta jääneet poissaolot laskutetaan täysimääräisenä. Lisätietoa TÄSTÄ

Väestönsuojanhoitajan kurssi 15.11.2023, Lempäälä

LempäälänIdeapark Ideaparkinkatu 4, Lempäälä, Pirkanmaa, Suomi

Kurssin kesto on 4 tuntia klo 17 alkaen. Kurssille tulee ilmoittautua vähintään 3 viikkoa ennen ilmoitettua kurssiajankohtaa. Vahvistus tulee sähköpostilla noin kaksi viikkoa ennen kurssia Mikäli ilmoittautuneiden määrä jää alle 8 henkilön, kurssia ei järjestetä. Peruuttamatta jääneet poissaolot laskutetaan täysimääräisenä. Lisätietoa TÄSTÄ