Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Koulutustaito webinaari ”CASE-harjoitus” 19.9.2024

19 syyskuun.klo 18:00 - 20:00

Hämeen pelastusliitto järjestää toisen samanlaisen Koulutustaitojen webinaariin.Koulutusaiheena on CASE-harjoituksen järjestäminen.Tilaisuus järjestetään saman sisältöisenä kahtena päivänä 17.9.2024 ja 19.9.2024 TEAMS:ssa klo 18-20.

Webinaarin tavoite:

Webinaarin jälkeen osallistuja tuntee:
– CASE-harjoituksen rakenteen
– Palautteen antamisen perusteet

Kuvaus:

Koulutustaitojen kehittämisen webinaarisarja syventää koulutustaitoja. Webinaarilla tutustutaan minkälainen on laadukkaan sovelletun case-harjoituksen rakenne. Hyvin suunniteltu ja johdettu harjoitus antaa osallistujilleen enemmän ja webinaarilla annetaan valmis ratkaisu laadukkaan harjoituksen järjestämiseen.
Pelkkä harjoitus ei kehitä toimintaa, vaan kouluttajan on tunnistettava kehitystarpeet, analysoitava ne ja annettava laadukas palaute. Webinaarilla annetaan eväitä suorituksen tarkkailuun ja palautekeskustelun johtamiseen. uusi kappalelohko.

Kohderyhmä:
• Hämeen pelastusliiton jäsenet: nais-, nuoriso-, veteraani- ja hälytysosastot, meripelastusseurat ja pelastuskoirayhdistykset. Sekä muut aiheesta kiinnostuneet.
Kouluttaja:
• Tuomas Vakkila